Like Video : Anson Seabra - Trying My Best [가사해석/번역/자막]

Anson Seabra - Trying My Best [가사해석/번역/자막]




음원출처-https://youtu.be/6jJD_bXymR0 💜읏추읏추 인스타그램 https://ift.tt/3avWAgz I know you think I got it all figured out 내가 당신의 모든 걸 이해할 수 있을거라 생각했다는 건 알아요 'Cause I walk around like my head's in the clouds 난 공상에 빠진 듯 걸어가지만 But I'm just a boy with his heart pouring out of his head 전 그저 머릿속 생각들을 풀어놓는 소년인걸요 I wish that you could see the pain that I've seen 내가 겪은 이 고통을 알아줬으면 해요 And all of the times I spent being not me 내가 아닌 모습으로 살았던 모든 시간들을 I hope you know that it's not always happy in my head 나의 머릿속에서 난 항상 행복하지 않다는 걸 알아줬음 해요 'Cause I don't know 모르겠으니까 The perfect road to go down 완벽한 길이 어딘지 모르겠으니까 But I know 하지만 난 알아요 I'm trying my best 난 최선을 다했다는 걸 I'm trying my best to be okay 쓰러지지 않기 위해  최선을 다했다는걸 I'm trying my best but every day it's so hard 난 최선을 다하고 있어요, 하지만 하루하루가 너무 힘드네요 And I'm holding my breath 그리고 난 숨을 죽일거예요 I'm holding my breath 'til I can say 내가 말할 수 있을때까지 숨을 죽일거예요 All of the words I wanna say from my heart 내가 진심으로 하고 싶은 모든 말들 If you really wanted I could let you inside 당신이 진심으로 원한다면 난 당신을 받아들일 거예요 It's been so long and I've got nothing left to hide 한참이 지났고 난 이제 숨길게 없어요 Would you believe me if I told you that I've got flaws 내게 결점이 있다면 믿어줄래요? Now it's time to let the curtains unfold 이제 커튼을 걷어 젖히고 And tell all the stories that I didn't want told 내가 하기 싫었던 말들을 해야할 때가 됐군요 I let it out so I unburden my soul I won't stop 난 내 속마음을 털어놓을거예요, 멈추지 않을거예요 'Cause I don't know 모르겠으니까 The perfect road to go down 완벽한 길이 어딘지 모르겠으니까 But I know 하지만 난 알아요 I'm trying my best 난 최선을 다했다는 걸 I'm trying my best to be okay 쓰러지지 않기 위해  최선을 다했다는걸 I'm trying my best but every day it's so hard 난 최선을 다하고 있어요, 하지만 하루하루가 너무 힘드네요 And I'm holding my breath 그리고 난 숨을 죽일거예요 I'm holding my breath 'til I can say 내가 말할 수 있을때까지 숨을 죽일거예요 All of the words I wanna say from my heart 내가 진심으로 하고 싶은 모든 말들 I'm trying my best 난 최선을 다했다는 걸 I'm trying my best to be okay 쓰러지지 않기 위해  최선을 다했다는걸 I'm trying my best but every day it's so hard 난 최선을 다하고 있어요, 하지만 하루하루가 너무 힘드네요 And I'm holding my breath 그리고 난 숨을 죽일거예요 I'm holding my breath 'til I can say 내가 말할 수 있을때까지 숨을 죽일거예요 All of the words I wanna say from my heart 내가 진심으로 하고 싶은 모든 말들
https://www.youtube.com/watch?v=S1i7Ws3rhEo

댓글

이 블로그의 인기 게시물

iOS 아이폰용 앱 개발을 위한 디자인시, 디자이너가 참고 해볼만한 사항들

스냅드래곤 기반 크롬북, ‘트로그도어’ 개발 중

[펌] '악마는 프라다를 입는다'의 진짜 명대사